fredag den 14. august 2015

The Broken Circle Breakdown

Ok, jeg ved godt det er ret tarveligt at vise slutscenen på en film. Men denne scene fra filmen The Broken Circle Breakdown har virkelig gjort et stort indtryk på mig. Og filmen ikke mindst.
Jeg blev introduceret til scenen af klipper Rasmus Gitz, i forbindelse med hvordan vi kunne arbejde med kontraster i min film RIDERS.
Jeg er vild med hvordan instruktøren i denne scene bruger konstrasterne som virkemiddel. Fra det mest sørgelige man kan forestille sig, til det festlige og livsglade musik. Den blanding af stemninger går lige i hjertet på mig. Jeg vil varmt anbefale at se The Broken Circle Breakdown. Den er hård at se, men samtidig meget smuk og livsbekræftende.
Se scenen her: https://www.youtube.com/watch?v=DaYSsYUem8M




Ingen kommentarer:

Send en kommentar