lørdag den 1. august 2015

Tilbage på bloggen

Det er efterhånden lang tid siden jeg har skrevet på min blog, men idag fik jeg lyst til at give det et forsøg igen. Der er sket en del siden sidst. Jeg har været et smut i Aarhus i lidt over et år for at arbejde som festival koordinator på SPOT Film. En virkelig god og lærerig oplevelse. Jeg håber og tror på at SPOT Film kan udvikle sig til at blive en af de førende filmfestivaler herhjemme. Den har i hvert fald potentialet til det.

Nu er jeg tilbage i København igen, og har netop afsluttet min nye film RIDERS, som har branchepremiere d.20 august i Bremen Teater. Filmen er støttet af New Danish Screen og produceret af Profile Pictures. Filmen har været undervejs i en del år efterhånden, så det er en kæmpe lettelse og sejr, at den nu er færdig. Glæder mig rigtig meget til at vise filmen til publikum og forhåbentlig rundt om i verden.
Man kan læse mere om filmen her og se filmens trailer: http://www.dfi.dk/faktaomfilm/film/da/93302.aspx?id=93302

Jeg vil løbende opdatere min side med nyheder om blandt andet RIDERS, men også om nye filmideer og projekter.

Henrik Vestergaard i rollen som Lars.

Henrik Vestergaard og Lars Topp Thomsen i rollerne som Lars og Lennart.

Fotograf Sturla Brandth Grøvlen og mig under optagelserne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar