mandag den 16. maj 2011

Min første blog!

Hej alle nysgerrige bloglæsere der skulle falde over min blog. 
Dette er mit første indlæg, som jeg har valgt skal handle kort omkring mig og hvorfor jeg har valgt at få mig en blog.
Mit navn er Jesper, jeg er 32 år gammel og bor på Østerbro i København med min kæreste Anne.
Min store passion er at lave film og i det hele taget at beskæftige mig med historiefortælling. Jeg har boet i Århus i mange år, men valgte sidste år at rykke pælene op og flytte til København for at komme tættere på den danske filmbranche. 
Som visitkort har jeg medbragt min film "TONNY", som jeg håber skal bane vejen for nye filmprojekter.
"TONNY" bliver i disse dage vist på Cannes Filmfestival Short Film Corner. 
Film er min store passion, så det vil min blog primært komme til at handle om.
Det var alt for nu, stay tuned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar